ترمووال

ترموووال محصولی نوین و تازه است. این متریال در واقع یک نوع دیوار پوش از جنس پلی استایرن است که جزو بهترین متریال در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و معماری محسوب می شود. 
ترمووال با داشتن ظاهری زیبا در زمینه دکوراسیون داخلی کاربرد دارد و به دلیل تنوع در رنگ و طرح های چشم نواز مورد پسند اغلب افراد واقع شده است. به طوری که این محصول در سال های اخیر توانسته توجه مهندسان و طراحانی که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت دارند را به خود جلب کند.

کاربرد دیوارپوش ترمووال

دیوارپوش ترمووال دارای کاربردهای بسیاری است، از این دیوارپوش در فضاهای مختلفی همچون دیوار پشت تلوزیون، ورودی منزل، دیوار اتاق خواب، پشت جاکفشی، لابی و… سایر محیط ها استفاده می شود.
امکان استفاده از این دیوارپوش در محیط های مسکونی، اداری، تجاری وجود دارد، با استفاده از نورپردازی مناسب و استاندارد به فضا گرمای زیادی می بخشید.
​​​​​​​
مزایای دیوارپوش ترمووال
​​​​​​​

ترمووال از محصولات کاربردی و پر استفاده است که به دلیل مزایایی که دارد مورد توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون و سایر افراد قرار گرفته است، دیوارپوش ترمووال به دلیل حرارتی که دیده است مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت دارد، از این جهت قابل شستشو بوده و نظافت آن آسان است.
ضمن این که دیوارپوش ترمووال محصولی مقاوم و ضد ضربه است که در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شود، این محصول به هیچ گونه روغن واکسنی نیاز نداشته و قابل بازیافت و ضد باکتری می باشد، قیمت دیوارپوش ترمووال از سایر دیوارپوش ها مناسبتر است.​​​​​​​

از آنجایی که دیوارپوش ترمووال محصولی ضد آب است قابلیت شستشو داشته و می توان آن را در محیط های مرطوبی همچون حمام، استخر، سرویس بهداشتی و حتی در مناطق شمالی ایران نصب کرد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش